Winkel & showtuin van totaal 1365m² Op werkdagen voor 14.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden
Home Aftersales

Aftersales

Wat moet ik doen, als ik iets retour wil sturen?

Heb je iets online gekocht en wil je dit retourneren? Dat kan via ons retourformulier, mits ongebruikt en binnen 14 dagen na ontvangst. Na ontvangst van jouw ingevulde retourformulier, nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op over de verdere verwerking van jouw retour. De eventuele verzendkosten voor het versturen van jouw retour, zijn voor eigen rekening. Let op! Mocht het product of de verpakking in een staat verkeren waardoor wij deze niet meer regulier kunnen verkopen, (bv als het product getest/gebruikt is, opengescheurde verpakkingen, verpakkingen die volgeplakt zitten met plakband/duct-tape, kapotte verpakkingen/producten etc.) dan zijn wij genoodzaakt om hiervoor een vergoeding in te houden van 50% van het aankoopbedrag.

Let op! Producten die speciaal voor u besteld zijn bij een leverancier kunnen niet geretourneerd worden.

Retourlocatie:
Zuiddijk 2B (Loods D86-004)
4771 PB Langeweg

Je kunt eventueel ook zelf het pakket af komen geven, met daarbij het ingevulde en uitgeprinte retourformulier. Dit kan aan onze winkellocatie: Koekoeksedijk 38 te Zevenbergen. (Let op! Pakketten zwaarder dan 50KG kunnen niet in de winkel geretourneerd worden! Voor vragen hierover of bij twijfel, kun je contact opnemen met onze klantenservice.) Het retour wordt op een ander moment, in alle rust nagekeken. Omruilen ter plekke is hierdoor niet mogelijk.

Na controle nemen we spoedig contact met jou op. Dit uiterlijk binnen 4 werkdagen na het inlevermoment. Retouren zonder (volledig) ingevuld retourformulier worden niet in behandeling genomen!
Binnen 14 dagen na goede ontvangst van de retourzending, zullen wij het volledige aankoopbedrag aan de afnemer terugbetalen. Mits het in goede staat verkeerd.

BEKIJK RETOURFORMULIER